Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2019

3-day cleanse detox ..τα αποτελέσματα

Καλησπέρα φίλες και φίλοι ,
με μεγάλη χαρά μπορώ σήμερα να σημάνω τη λήξη του challenge με την τριήμερη αποτοξίνωση μέσω κατανάλωσης μόνο φρούτων και λαχανικών, κυρίως σε μορφή smoothies.
Έχω πολλά να δηλώσω ως επιστέγασμα αυτής της προσπάθειας. Κυρίως πιστεύω ότι η όλη προσπάθεια, ναι, στέφθηκε με επιτυχία , αν και ναι υπήρξαν παρατυπίες και δεν ήμουν τόσο συνεπής όσο θα έπρεπε. Ήταν η πρώτη φορά, όμως, και πιστεύω πως η επόμενη, γιατί, αναντίλεκτα, θα υπάρξει και επομένη, αφού σκέφτομαι να το καθιερώσω ανά δίμηνο, θα  είναι πιο επιτυχής.
Όλα ξεκίνησαν ευοίωνα. Σηκώθηκα το πρωί της Τρίτης με μια απίστευτη λαιμαργία για κάτι σοκολατοειδές, κάτι που έστω να περιέχει ζάχαρη, όπως κάθε πρωί. Σκεπτόμενη τις μελέτες που πρόσφατα διάβασα περί χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη ιδίως το πρωί, επιβλήθηκα στη λιγούρα μου και χαλιναγώγησα την επιθυμία μου. Και έτσι το πρώτο και πιο δύσκολο βήμα είχε γίνει . Εξάλλου, η απόφαση είχε παρθεί αποβραδίς, το ψυγείο είχε εφοδιαστεί με τα απαραίτητα, φίλοι και γνωστοί είχαν ενημερωθεί, εδώ το είχα ανακοινώσει... οπότε υπήρχε κι αυτή η δέσμευση. Δε θα με παρασύρουν τα πάθη μου , σκέφτηκα, και ένιωσα πιο δυνατή.Προχώρησα στην παρασκευή του υγιεινού μου πρωινού. Παραθέτω κάτωθι υλικό με ένα σχετικό rating για κάθε μια συνταγή. Το βασικό για ένα καλό smooothies είναι :
1) να έχεις μια καλή υγρή βάση , τύπου τσάι / νερό / φυτικό γάλα .Προσωπικά κατά τη διάρκεια του detox περιορίστηκα σε νερό αποκλειστικά , σκοπίμως.
2)Έναν καλό συνδυασμό 2 φρούτων συνήθως κι ενός λαχανικού . Χρυσός δικός μου κανόνας: ό,τι ταιριάζει χρωματικά , ταιριάζει και γευστικά .
3)Κάποιο ενισχυτικό γεύσης , όπως βανίλια , κανέλα και τζίντζερ. Τα δύο τελευταία τα μεταχερίστηκα.
4)Και για πιο πλούσια και κρεμώδη υφή , σε περίοδο εκτός detox , μπορεί κανείς να προσθέσει γιαούρτι ή κάτι παρεμφερές .

*Αντί ζάχαρης προτείνεται το μέλι . Το κακάο ,επίσης, σε μερικούς συνδυασμούς που περιέχουν μπανάνα ταιριάζει απόλυτα.

1η μέρα: πρωινό με πορτοκάλι , λεμόνι , σπανάκι και ακτινίδιο 
 Πολύ δροσιστικό , γευστικό και αναζωογονητικό .Μη σας φοβίζει το πρασινωπό του χρώμα .Είναι σκέτη υγεία!!! 4,5/5


Το μεσημεριανό κινήθηκε σε παρόμοιες γεύσεις: Μπρόκολο και καρότο, μήλο , αγγούρι και τζίντζερ .Οκ, ομολογώ το μπρόκολο δε με ενθουσίασε. Ωστόσο, το μηλαράκι δεν επιτρέπει να σε απωθήσει, καθώς υπερισχύει.

3,5/5


Εκείνη η μέρα, δυστυχώς, έληξε άδοξα κ είναι η αιτία για την οποία αναφέρθηκα προηγουμένως σε μερική επιτυχία του εγχειρήματος και σε μερικές παρασπονδίες. Το κακό ξεκίνησε, όταν στη δουλειά μού προσφέρθηκε ένα ρόφημα σοκολάτας, για το οποίο δεν ερωτήθηκα και βρέθηκα προ τετελεσμένου. Το savoir vivre μου δεν μου επέτρεψε να το γυρίσω πίσω και να αποκαρδιώσω τον άνθρωπο, που με σκέφτηκε. Γυρνώντας σπίτι ήρθα αντιμέτωπη με φρέσκο ζεστό ψωμί... Ούσα αποκαμωμένη, έχοντας ήδη παραβιάσει το σκεπτικό μου, ενέδωσα σε μια φέτα.

2η ημέρα : Τίποτα δε θα πήγαινε στραβά και δε θα με έκανε να παρεκκλίνω της πορείας μου. Προφασίστηκα αυτή την φορά πόνο στην κοιλιά και απέφυγα οποιοδήποτε πειρασμό. Μαζί με το άφθονο νερό που έπινα, ήπια για πρωινό ένα smoothies με πορτοκάλι ,μήλο , κανέλα και καρότο . Βουρ για μπλέντερ!!
Εξαιρετικό !!! Κατοχυρώνεται για καθημερινή απόλαυση !!!
5/5 



Μεσημεριανό smoothies με αγγούρι , σπανάκι , αβοκάντο ,ακτινίδιο .Γευστικότατο αλλά όχι από τα αγαπημένα μου , παραδόξως μιας και το αβοκάντο μου αρέσει πολύ . Ωστόσο , εύκολα καταναλώθηκε κι αυτό .

4/5 





Το βράδυ έκλεισε με μια μπανάνα και δυο αποξηραμένα ροδάκινα και ένα βραστό παντζάρι .

3η ημέρα : Αφού την προηγούμενη όλα πήγαν καλά , θα πήγαιναν και την τελευταία . Με λίγη περισσότερη δυσκολία από την προηγούμενη μέρα αντιστάθηκα επιτυχώς σε υδατάνθρακα και ζάχαρη . 
Πρωινό αυτή τη φορά με έναν ακόμη πολύ ωραίο συνδυασμό . Γκρέιπ φρουτ ,πράσινο μήλο και καρότο . Μια παραλλαγή του προηγούμενου , με μια παραπάνω οξύτητα που ήταν απολαυστικότατη. 4,5/5








 Το μεσημεριανό της Πέμπτης , λοιπόν , ήταν σπανάκι με πορτοκάλι  και  πράσινο μήλο .Και αυτό στα αγαπημένα .Το συνιστώ ανεπιφύλακτα . Μη σας διχάσει ξανά λέω η υφή του ή το χρώμα του .Δοκιμάστε με κλειστά μάτια και θα εκπλαγείτε από το γευστικό συνδυασμό .Αφήστε τον ουρανίσκο να περιηγηθεί σ αυτό το απρόσμενο ταξίδι γεύσεων και θα γνωρίσετε νέους γευστικούς ορίζοντες.
4,5/5


Για βραδινό , σκεπτόμενη ότι σήμερα θα είμαι ελεύθερη να επανέλθω στα αγαπημένα μου γαλακτοκομικά προϊόντα , περιορίστηκα σε μερικά αποξηραμένα βερίκοκα , μια ντομάτα , λίγο αγγούρι και ένα καρότο .

Επιλογικά , έχω να δηλώσω τα εξής : 
  •  Δεν μετανιώνω. Με ενθουσίασε η ανταπόκρισή μου σε όλο αυτό το σχέδιο - πείραμα που κατάφερα να υλοποιήσω . Λάτρεψα την αίσθηση του πρωινού ξυπνήματος με ανάλαφρο στομάχι . Ένιωσα περήφανη και ικανοποιημένη με τον εαυτό μου για το δώρο που του έκανα , αυτό της εσωτερικής κάθαρσης και ευεξίας . Δεν ήμουν σίγουρη ότι θα ευοδωνόταν. 
  • Έχω σκοπό να το επαναλάβω . Μια φορά το δίμηνο σίγουρα.Δεν ήταν και τόσο δύσκολο .Ίσως την επόμενη φορά θέσω και πιο υψηλό στόχο .Σίγουρα ο καλοκαίρι θα είναι και πιο εύκολο , δεδομένης της μεγαλύτερης ποικιλίας φρούτων και λαχανικών σύμφωνα με την γευστική μου παλέτα .
  • Έχασα 2,45 κιλά ! Δεν ήταν αυτοσκοπός , όμως συνέβη και με χαροποίησε !! Κατακράτηση υγρών ήταν . Ελπίζω να μην επανέλθουν τόσο άμεσα όσο έφυγαν.
  • Ψυχολογικά πέραν όσων ανέφερα σχετικά με την αύξηση της αυτοπεποίθησης , ένιωσα πιο ήρεμη και γαλήνια . Συνδυάστηκε η αποτοξίνωση και με αρκετό διαλογισμό με ταξιδιάρικα mantras . Όλα τα smooothies καταναλώνονταν σε κλίμα mindfullness όπου έδινα σημασία στην κάθε ρουφηξιά , στη γεύση και στην υφή της . Ακόμα και το νερό , κατά την πόση του , δεχόταν την ευγνωμοσύνη και εκτίμηση που του αρμόζει .


Τώρα είμαι έτοιμη να επανέλθω ομαλά σε κλασικούς ρυθμούς της διατροφής μου , όμως πιο σοφά και έμμετρα. Ήταν το απαραίτητο ταρακούνημα του οργανισμού  για να τον νιώσω ως πιο υγιή και "ανακαινισμένο" , ώστε να φροντίσω να μη τον τροφοδοτήσω με πολλά σκουπίδια.
Και οι σοκολάτες που με περίμεναν καρτερικά τρεις ημέρες  θα καταναλωθούν με σύνεση...ελπίζω!

ΥΓ. : Σας αρέσει και σας αυτό το φόντο με το τραπεζομάντηλο ???

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου