Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2019

morning routine hygge

Είθισται το morning routine κάποιου να εκτίθεται με μορφή vlog στο προσφιλές youtube . Ως μη έχουσα ακόμα κάποιο γιουτιουμποκάναλο θα το εκθέσω εν συντομία στο αγαπημένο μου blog. Δεν είναι παράδειγμα προς μίμηση , ωστόσο , μπορεί κανείς να πάρει ιδέες για να ξεκινήσει πιο θετικά και ευοίωνα την ημέρα του . Σ' αυτό το σημείο να σημειωθεί , ότι σαφώς  , και οι δικοί μου εξαντλητικοί ρυθμοί της καθημερινότητας , δε μου επιτρέπουν να θέτω σε εφαρμογή  το  morning routine μου απαρέγκλιτα κάθε μέρα . Όμως ,στόχος και δέσμευσή μου είναι από τούδε και στο εξής να ενταθεί και να συστηματικοποιηθεί .Προς το παρόν ,αυτή η ρουτίνα εφαρμόζεται σε περιόδους έντονης πίεσης και άγχους , όπου καταφεύγω σ αυτό για να επιβιώσω και να μην καταβληθώ πλήρως , αλλά  και σε περιόδους διακοπών που επιθυμώ να μεγιστοποιήσω τα οφέλη των διακοπών μου (διακοπή καθημερινότητας  και αλλαγή ρυθμών) .
Το ιδανικό morning routine είναι απαραιτήτως επηρεασμένο από τη δανέζικη φιλοσοφία της hygge
Οι πολίτες της πανέμορφης αυτής βαλτικής χώρας ξέρουν καλά πώς να εξοικονομούν χρόνο γα τον εαυτό τους και να τον διοχετεύουν γόνιμα στην ανάπτυξη της προσωπικότητάς τους , σταματώντας για λίγο το χρόνο , όταν όλα γύρω τους κινούνται ιλιγγιωδώς . Κάποια ώρα της ημέρας αποσύρονται στον προσωπικό τους χώρο τον οποίον έχουν φροντίσει προηγουμένως ιεροτελεστιακά , ώστε να τους υποδεχθεί και να τελεστεί το μυστήριο .Καθαρός χώρος , τακτοποιημένη διακόσμηση ,παράθυρο μισάνοικτο για να εισέρχεται καθαρός αέρας ,  ζεστά παχιά υφάσματα, βιβλία , μουσικό υπόβαθρο με χαλαρωτική μελωδία , ζεστό ρόφημα (τσάι , χαμομήλι , καφεδάκι . παχύρευστη σοκολάτα  και απαραιτήτως αρωματικά κεριά , αν όχι αναμμένο τζάκι συνθέτουν το ειδυλλιακό σκηνικό . Μετά απλώς απολαμβάνεις και δίνεις στον εαυτό σου τον χρόνο που ζητά ο οργανισμός σου για επαναφόρτιση , αναζωογόνηση και μια μίνι πνευματική εξόρμηση . 
Μαθαίνοντας για αυτή την αντίληψη , "έκλεψα"  κάποια καίρια στοιχεία της και τα προσάρμοσα στις δικές μου οικιακές δυνατότητες και προτιμήσεις . Σίγουρα , εκ πείρας , μπορώ να πω ότι όταν ξεκινάω την ημέρα μου , με το προσωπικό μου morning routine , νιώθω ότι  "κερδίζω " την ημέρα , και ό,τι κι αν συμβεί , ακόμα και ν ακολουθήσει μια τυπική καθημερινότητα που περιλαμβάνει μόνο υποχρεώσεις , δουλειές και αγχωτικά deadlines δε μου αφαιρεί αυτή την εντύπωση . 
Αρχικά , προτιμώ να ξυπνώ νωρίς , αφενός για να έχω την χρονική πολυτέλεια να μου αφιερώσω προσωπικές στιγμές και να τις απολαύσω ήρεμη και γαλήνια μην κοιτώνας το ρολόι και αφετέρου για να μπορέσω να εκμεταλλευτώ το κενό και ήσυχο - ακόμα-  σπίτι , καθώς εκείνη την ώρα οι υπόλοιποι θα κοιμούνται κ έτσι εγώ ανενόχλητη και απερίσπαστη θα αφιερωθώ στην αυτανάπτυξη και αυτοβελτίωσή μου  . Ευτυχώς η αδερφή μου , με την οποία κοιμόμαστε στο ίδιο δωμάτιο κάνει βαρύ ύπνο και όσα θα σας περιγράψω της περνούν απαρατήρητα ...παραδόξως!
Οπότε  , ξυπνώ περί τις 6 . Το χειμώνα ακόμα δεν έχει ξημερώσει , καθώς ανοίγει η μέρα όμως έχω την χαρά να ξυπνάω εκείνη την ώρα με τις πρώτες ακτίνες ου ηλίου . Αξία ανεκτίμητη .
Πίνω ένα ποτήρι νερό , όπως επιτάσσουν όλοι οι οι ειδικοί για ενυδάτωση του οργανισμού .Παράλληλα , ετοιμάζω την καφετιέρα με τον αρωματικό γαλλικό μου καφέ . Στρώνω εκ νέου το κρεβάτι μου για να με υποδεχθεί ξανά μετά τον άτσαλο ύπνο μου . Το κάδρο της φανταστικής μας εικόνας σίγουρα περιλαμβάνει έμενα τυλιγμένη με τη ρόμπα μου και να φορώ χοντρές κάλτσες . Ανάβω το κερί μπροστά από τους δύο thug βούδες , δημιουργώντας ένα επιβλητικό σκηνικό . Μπαίνει playlist με mantras ή soundtrack Χάρι Πότερ , new entry μετά από συμβουλή αδερφής . Κάνω έναν , το λιγότερο δεκάλεπτο , διαλογισμό υπό την καθοδήγηση κάποιου εμψυχωτή που έχω βρει από youtube , κατά την διάρκεια του οποίου μεταφέρομαι πνευματικά σε άλλα επίπεδα ύπαρξης ξεπερνώντας το Εγώ μου - το προσπαθώ ,έστω - και θέτοντας το πλαίσιο δράσης μου για την επικείμενη μέρα μου , αποφασίζοντας ότι θα διατήρηση την ηθική και ανθρωπιά μου . Ευχαριστώ και ευγνωμονώ για όλα όσα θετικά μου δόθηκαν και εκείνο το πρωινό , όπως υγεία , νερό , στέγη κλπ .
Στη συνέχεια , ούσα πια "καθαγιασμένη " και ικανοποιημένη , αισιόδοξη και με συνετή , αρπάζω την αγαπημένη μου κούπα με ζεστό αχνιστό καφέ και καταγράφω όσα θέλω να διεκπεραιώσω την εκάστοτε ημέρα και να απολαύσω .
η αγαπημένη μου κούπα που συμβάλλει με τον τρόπο και περιεχόμενό της στην γαλήνευσή μου
Σηκώνομαι και τεντώνομαι . Κάνω τις απαραίτητες ασάνες για να συνειδητοποιήσει και να κατοχυρώσει και το σώμα μου όσα με το πνεύμα μου κατέκτησα...
Τέλος , διαβάζω ένα μέρος , ανάλογα με τον υπολοιπόμενο χρόνο, από κάποιο λογοτεχνικό βιβλίο για να εξυψώσω ακόμα πιο πολύ την εμπειρία μου. 

Μετά από όλα αυτά είμαι έτοιμη να αδράξω την μέρα, να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό και να φροντίσω να απολαύσω το οτιδήποτε με το οποίο θα καταπιαστώ, συνειδητοποιώντας οποιοδήποτε όφελος αποκομίζω από αυτό.

Σίγουρα, θα ξαναμπώ στην διαδικασία να το επανεντάξω γιατί η  απουσία της αίσθησης που μου προσέφερε με έχει ήδη βαρύνει.
Το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Βρείτε αυτό που σας γεμίζει, χαρίστε το στον εαυτό σας, για τον οποίον βρείτε πολύτιμο χρόνο και... carpe diem!!!
Namaste!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου